Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 11:52:33 +0300

Tere!

Tõrva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/10357 
aadressile Valga maakond, Tõrva vald, Holdre küla, Lossimäe (Lossimäe 
Tuulemõõtemast) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kõrgehitis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27118805>  (menetlus nr: 
452119), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tõrva Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES JURS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister